Co dělat po negativní zkušenosti s obchodem

Date:

Všichni jsme pouze lidé, a tak se nám ne vždy daří tak, jak bychom zamýšleli nebo jak bychom si představovali. To samozřejmě platí i u obchodníků, byť někteří zákazníci mají podezření, že se je pouze snaží podvést či rovnou obrat o jejich peníze. Nehledejme vždy za vším špatný záměr, avšak po špatné zkušenosti se nebojme učinit potřebné kroky. Které to jsou, to si můžete přečíst v našem níže uvedeném přehledu.

Kontaktujte obchod samotný

Dát obchodu transparentní a přímý feedback je pro většinu zákazníků nejspíš zdánlivě nadbytečné a tak trochu rozpaky vzbuzující. Pokud se na to však cítíte, pro úspěšnou budoucnost obchodu i spokojenost dalších zákazníků nemůžete udělat nic lepšího. Telefonická zpětná vazba se pravděpodobně k odpovědným lidem nedostane, proto je v tomto případě lepší využít e-mailovou komunikaci. Buďte slušní, věcní a konkrétní v tom, co vám nevyhovovalo.

Napište recenzi

Pokud nakupujeme na dálku, velmi často nám do e-mailové schránky přijde aktivní žádost o napsání recenze a udělení hodnocení. I v případě, že se tak nestane, je více než vhodné takovou recenzi umístit na některý z recenzních webů či přímo na stránky obchodníka, jestli tam pro taková vyjádření existuje prostor. I když budete hodnotit negativně, vyvarujte se zbytečné agrese a projevům vzteku, byť tyto emoce možná nyní cítíte.

Opakovaný nákup raději zvažte

V tomto bodě samozřejmě záleží na tom, jak zásadní pochybení obchodu bylo. Pokud došlo pouze k omylu, který navíc později byl obchodem přiznán, asi není důvod se v budoucnosti vyhýbat dalšímu kontaktu. Když byla chyba zásadní a zjistíte, že nejste s touto zkušeností jediní, možná bude potřeba vyhledat jiné místo, kde konkrétní zboží nakoupit. To by však v současné době, kdy je trh velice pestrý a nabídka bohatá, neměl být problém.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

XPets v prodejnách HECHT: Chovatelské potřeby na dosah v celé České republice

Sekce chovatelských potřeb XPets, která je k dispozici ve...

Revize elektro cena

Revize elektro cena je jedním z klíčových faktorů, které...

Firemní reklamní předměty: Jak efektivně propagovat svou značku

Firemní reklamní předměty jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak...

Víte, co je svěřenský fond a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?

V oblasti finančního plánování a řízení majetku se často...